Termeni și condiții

Prezentul regulament stabilește termenii și condițiile de utilizare pentru site-ul www.animaland.ro. Orice comandă plasată pe acest site trebuie să fie în acord cu prezentul Regulament. Orice comandă va fi realizată în conformitate cu acest Regulament și cu legislația aplicabilă în vigoare.

I. INTRODUCERE

S.C. ANIMA LAND S.R.L., persoană juridică cu naționalitate română, cu sediul social în Sediu: Str. George Enescu nr.12, Targoviste, Judet Dambovita, Cod postal 130022, cu numărul de înregistrare la Registrul Comerțului J15/126/2009 și CIF RO 25118231 (denumită în continuare „Furnizor”), facilitează achiziționarea de produse sau servicii, prin intermediul internetului de la adresa: www.animaland.ro, denumit in continuare “Magazinul”. Administratorul datelor personale ale clienților Magazinului este Furnizorul.
Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului, denumiți în continuare “Clienți” și stabilește principiile de efectuare a înregistrărilor și de utilizare a contului realizat în cadrul Magazinului, principiile de rezervare pe cale electronică a produselor sau serviciilor disponibile în Magazin (denumite în continuare “Produs” sau “Produse”), de plasare a comenzilor pe site-ul Magazinului, precum și principiul încheierii contractelor de vânzare a Produselor.
Orice Client poate accesa Regulamentul în orice moment, “dând click” pe linkul „Termeni și Condiții”, aflat pe pagina web www.animaland.ro.
Informațiile despre Produsele din Magazin – printre altele, descrieri, prețuri – constituie o invitație la încheierea de contracte de vânzare ce respectă legile în vigoare și se desfășoară conform condițiilor din prezentul document.
Prin contract la distanță se înțelege contractul de furnizare de Produse încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanță.

II. REGULI DE UTILIZARE ALE MAGAZINULUI ȘI DE ÎNCHEIERE A CONTRACTULUI DE VÂNZARE A PRODUSELOR

Furnizorul facilitează încheierea de contracte de vânzare pentru Produsele listate în Magazin, prin intermediul internetului, în condițiile prevazute în Regulamentul de față.
Contractul de vânzare al Produselor se încheie între „Client” și “Furnizor”.
Prin utilizarea Magazinului și/sau prin plasarea unei comenzi, Clientul se obligă să respecte Termenii și condițiile specificate în acest document. Înainte de plasarea unei comenzi, Clientul se va asigura că a citit și înțeles prezentul document.
Informațiile furnizate de Client în timpul plasării comenzii trebuie să fie reale, actuale și exacte. Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii, în cazul în care datele furnizate nu sunt suficient de exacte și fac imposibilă realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a Produselor. Înainte de a refuza realizarea comenzii, Furnizorul va încerca să contacteze Clientul pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibilă realizarea acesteia.
Magazinul ia toate măsurile tehnice și administrative posibile și impuse de anumite norme juridice, de a proteja datele personale ale Clienților și mai ales de a preveni obținerea și modificarea de către persoane neautorizate a datelor personale furnizate în timpul înregistrării.
Imaginile sunt prezentate pe site pentru exemplificare, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.), dar compoziția sau caracteristicile produselor sunt aceleași furnizate de importator sau distribuitor.
Clientul care a utilizat Magazinul are urmatoarele obligații:
a) de a nu furniza și transmite informații interzise prin lege;
b) de a utiliza Magazinul într-un mod care să nu perturbe funcționarea acestuia;
c) de a nu difuza și de a nu plasa în cadrul Magazinului informații comerciale incorecte;
d) de a utiliza Magazinul într-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alți clienți, precum și pentru Furnizor;
e) de a folosi informațiile amplasate în paginile Magazinului doar în scop personal.

III. ÎNCHEIEREA CONTRACTELOR DE VÂNZARE

Furnizorul facilitează plasarea comenzilor de Produse pe site-ul Magazinului.
Magazinul primește comenzile plasate online în orice moment. Comenzile sunt prelucrate în zilele lucrătoare intre orele 9.00 – 17.00. Comenzile plasate în zilele libere sau de sărbătorile legale vor fi expediate în prima zi lucrătoare de la data plasării comenzii, dacă nu se stipulează un alt termen într-un anunț afișat pe site.
Clientul poate plasa o comandă fără a fi nevoie sa își înregistreze permanent datele personale în baza de date a Magazinului (cumpărături fără crearea contului de Client).
Condiția plasării comenzii o constituie completarea în formular a tuturor datelor solicitate, necesare pentru expediere și pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau a bonului fiscal. Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achiziție, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Pentru a plasa o comandă Clientul alege Produsele din Magazin și confirmă intenția prin apasarea butonului “Adaugă în Coș”. În cazul în care Clientul deține un cod de reducere, acesta nu poate fi combinat cu alte programe de loialitate și parteneriate, disponibile în Magazin. Nu este posibilă utilizarea mai multor coduri de reducere în timpul unei tranzacții decât dacă este menționat altfel.
Până la momentul confirmării selectării Produselor prin butonul “Trimite comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la produsele din coș, precum și la datele pentru livrare și cele de facturare. Confirmarea de către Client a comenzii, prin butonul “Plasează comanda” este echivalentă cu acceptarea obligației de a face plata produselor și a costurilor de livrare (dacă este cazul).
Confirmarea de către Client a comenzii conform punctului de mai sus constituie cererea transmisă de Client către Furnizor de a încheia contractul de vânzare, conform conținutului comenzii (conținutul coșului) și prezentului Regulament.
În momentul plasării comenzii, conform punctului de mai sus, Clientul primește la adresa de e-mail indicată de acesta un mesaj de confirmare a comenzii referitor la comanda plasată. Acest e-mail reprezintă confirmarea primirii de catre Magazin a cererii de achiziție din partea Clientului.
Clientul poate renunța la comandă înainte de a primi de la Magazin e-mail-ul referitor la confirmarea livrării comenzii ce reprezintă confirmarea și acceptarea ofertei de achiziție, renunțarea se poate face prin trimiterea unei informări la adresa de e-mail contact@animaland.ro sau la numerele de telefon: 0731732528 / 0245620909.
Clientul poate efectua plata comenzii online, prin card bancar, prin intermediul unor tranzacții securizate furnizate de un furnizor de platforme de plată online sau ramburs, cu numerar la primirea coletului.
Magazinul își rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii în cadrul contractului de vânzare, în cazul în care:
a) datele de contact ale Clientului sunt atat de neclare, încât fac imposibilă livrarea mărfii,
b) tranzacția nu a fost autorizată în sistemul de plăti electronice,
c) plata pentru comandă nu a fost efectuată în termen de 2 zile lucrătoare de la data plasării comenzii,
d) datele furnizate de către Client privind livrarea (adresa, date contact) sunt incomplete sau incorecte,
e) activitatea Clientului pe site poate produce și/sau produce daune de orice natură de partea Magazinului și/sau partenerilor acestuia.
Cu excepția cazului în care se specifică altfel, prețurile din Magazin sunt exprimate în lei, cu TVA inclus și nu includ costurile de prelucrare și de expediere, menționate în momentul plasării comenzii.
În cazul vânzării de Produse către o persoană juridică cu sediul în Romania, o astfel de vânzare se realizează ca parte a achiziției intracomunitare de bunuri, menținând în același timp obligațiile părților legate de acest tip de livrare în conformitate cu legislația aplicabilă.

IV. LIVRAREA ȘI RECEPȚIONAREA PRODUSELOR

Produsele sunt livrate la adresa indicată de către Client în comandă de către firma de curierat agreată de Furnizor. Taxa pentru livrarea produselor este indicată în procesul de plasare a comenzii, acolo unde se aplică.
Timpul prevăzut pentru livrarea către Client este de 24 până la 48 ore de la data validării comenzii. Pentru unele produse timpul de livrare poate varia între 5-10 zile, însă acest lucru este specificat pe pagina produsului.
Pe perioada campaniilor comerciale, din cauza numarului mare de comenzi, disponibilitatea produselor și timpul de livrare pot fi afectate.
Livrarea se face prin firmă de curierat rapid (doar pe teritoriul Romaniei): Toate comenzile care depășesc suma de 179.99 lei beneficiază de transport gratuit. Pentru comenzile cu valoare mai mică de 179.99 lei, valoarea transportului este de 25 lei. Costurile de retur/schimb sunt suportate de client.
Costul transportului este menționat în coșul de cumpărături (acesta este valabil pentru toate comenzile livrate pe teritoriul Romaniei, în raza de acoperire a firmei de curierat).

V. PREȚURI ȘI METODE DE PLATĂ

Din momentul primirii de către Client a e-mailului de confirmare a livrării comenzii, prețul Produselor rămâne neschimbat pe toată perioada contractului de vânzare, indiferent de modificarile de preț ulterioare din Magazin.
Prețurile Produselor din Magazin sunt afișate în Lei și contin toate componentele prețului, inclusiv TVA, taxe vamale și impozite, la care se adaugă taxele de livrare, calculate în momentul plasării comenzii, dacă acestea există.
La anumite intervale de timp, Magazinul poate oferi promoții și reduceri pentru Produsele afișate. Acestea vor fi vizibile, atât în descrierea Produselor, în coșul de cumpărături, cât și pe factură. Magazinul își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără o inștiințare prealabilă, fără a afecta însă comenzile care au fost plasate până în momentul modificării prețurilor.
Clientul va achita prețul Produselor comandate prin plata cu card bancar prin intermediul serviciului autorizat de plăti înainte de livrare sau ramburs, în numerar, în momentul livrării coletului.
Lipsa încasării în contul bancar al Magazinului sau intermediarului de tranzacții în termen de 2 zile de la plasarea comenzii, va duce la anularea comenzii. Procesarea comenzii plătite prin plata electronică începe după primirea plății pentru Produse în contul Furnizorului.
Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica prețul Produselor aflate în Magazin, de a introduce în vânzare Produse noi, de a desfășura sau de a revoca acțiuni de promovare pe pagina web a Magazinului, de a introduce modificări conforme cu prevederile legislatiei în vigoare, cu condiția ca aceste modificări să nu încalce drepturile persoanelor care au încheiat contracte de vânzare pentru Produsele oferite de Magazin înainte de efectuarea respectivelor modificări sau a drepturilor persoanelor autorizate să utilizeze o anume promoție, conform principiilor acesteia, pe perioada desfășurării sale.

VI. RECLAMAȚII REFERITOARE LA PRODUSE

Produsele comercializate sunt noi și originale. Furnizorul răspunde pentru defectele fizice pe baza legislației în vigoare. De asemenea, Furnizorul respectă garanția legală pentru conformitatea Produselor.
Furnizorul va lua măsuri pentru a asigura pe deplin funcționarea corectă a Magazinului și se obligă să înlăture într-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalate de către Clienți.
Orice Produs cumpărat de pe site-ul Magazinului poate fi obiectul unei reclamații, cu respectarea termenilor și condițiilor de reclamație stabilite prin lege, dacă prezintă defecte ce constituie neconformități cu contractul de vânzare încheiat.
Clientul poate solicita returnarea Produsului dacă:

  • Produsele prezintă deteriorări severe care le fac neconforme;
  • Produsele livrate sunt diferite (specificații, cantitate etc.) față de comanda plasată;
  • Produsele prezintă defecte de fabricație;
  • Clientul s-a retras din contract în termenul de 14 zile de la data când acesta a intrat în posesia Produselor.

Clientul are dreptul la urmatoarele pretenții, conform legislației în vigoare:
a) să ceară să renunțe la Contract sau să ceară reducerea prețului Produselor, dacă furnizorul nu înlocuiește de urgență și fără mari inconveniențe pentru Client Produsul defect sau nu înlatura defectul
b) să ceară înlocuirea Produsului cu un altul fără defecte.
În cazul în care reclamația nu este admisă de Furnizor, Produsul va fi returnat Clientului.

VII. RETURURILE DE PRODUSE – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE

Clientul, așa cum este definit conform normelor în vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a indica motivul, pe baza dispozițiilor legale și a principiilor de mai jos.
Clientul va trimite informare cu solicitarea de retur, prin completarea formularului de aici în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii. Acesta va fi contactat printr-un email în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii cererii de retur/schimb prin care îi vor fi transmise toate detaliile necesare.
Produsele care se returnează/schimbă trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Produsul trebuie să fie returnat în ambalajul original, fără ca acesta să fi fost desigilat sau avariat (în special pentru produsele perisabile – hrană, recompense, vitamine, etc);
  • Produsul este în aceeași stare ca în momentul livrării;
  • Toate actele primite trebuie să fie returnate;
  • Folosirea produselor, chiar și pentru o singură dată, anulează dreptul de returnare/schimbare ale acestora.

Costurile de transport prin curier pentru retur sau schimb sunt suportate de către Client.
În cazul solicitării de retur, se vor verifica Produsele, iar dacă toate condițiile de retur au fost îndeplinite clientul primește e-mail de acceptare a cererii de retur și restituirea se face în maximum 14 zile în contul bancar din care s-a facut plata comenzii inițiale sau cel menționat în cererea de retur. Magazinul returnează doar suma de bani aferentă produselor, nu și a transportului (în cazul în care acesta a fost achitat de client în momentul comenzii).

VIII. INFORMAȚII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE

Magazinul prestează pentru Clienți următoarele servicii, pe cale electronică:
a) facilitarea încheierii online a contractelor de vânzare din Magazin, conform prezentului Regulament;
b) facilitarea deschiderii de conturi ale Clienților în Magazin;
c) transmiterea informației comerciale comandate, referitoare la produse.
Reclamații privitoare la serviciile prestate de Magazin pot fi transmise pe adresa de e-mail a Magazinului contact@animaland.ro. Reclamația Clientului trebuie să conțină denumirea Clientului și o scurtă descriere a procesului reclamat. Magazinul va raspunde în cel mult 14 zile de la data primirii reclamației.
Despre modul în care a fost soluționată reclamația, Clientul va fi anunțat pe e-mail. Furnizorul aduce la cunostință că, în funcție de setările browserului Clientului, poate introduce în sistemul informatic al Clientului fișiere cookies, ce nu sunt o componentă a conținutului serviciilor prestate de catre Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioară a Clientului ce intră pe pagina de web a Magazinului. Fișierele cookies sunt utilizate de Magazin pentru a înlesni Clientului utilizarea Magazinului, cât și pentru monitorizarea navigărilor Clientului pe pagina web. Clientul poate renunța în orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului său.

IX. ALTE PREVEDERI

Conținutul și design-ul Magazinului, inclusiv aspectul acestuia și bazele de date accesibile prin intermediul său, sunt proprietatea Furnizorului și sunt protejate prin legislația în vigoare cu privire la drepturile de autor și drepturile conexe. În cazul informațiilor și conținutului postat de terțe părți pe site-ul animaland.ro, dreptul de autor și responsabilitatea asupra acestora aparțin în totalitate celor care au publicat acea informație.
Utilizatorul poate copia și printa continutul Magazinului doar pentru folosintă personală, în scopuri necomerciale.
Este interzisă orice utilizare a continutului Magazinului în alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia în vigoare. Cererile de utilizare a continutului în alte scopuri decât cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de e-mail contact@animaland.ro. În condițiile în care un anumit conținut aflat pe site-ul Magazinului încalcă drepturile utilizatorului de proprietate intelectuală, dreptul la viață privată, la publicitate sau alte drepturi personale, utilizatorul este încurajat să trimită un e-mail la contact@animaland.ro cu drepturile încălcate, pentru a permite Furnizorului să acționeze în conformitate cu dispozițiile legale.
Forță majoră. Magazinul, partenerii sau utilizatorii săi nu pot fi făcuți responsabili pentru nici o întârziere sau eroare în executarea obligațiilor contractuale sau în continutul furnizat pe site-ul animaland.ro, rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința Magazinului. Această exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de funcționare ale echipamentului tehnic de la Magazin, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționarii conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Magazinului, erorile de operare, grevă, etc.

X. INFORMAȚII REFERITOARE LA PRELUCRAREA DE CĂTRE FURNIZOR A DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE UTILIZATORILOR MAGAZINULUI

Informațiile indicate mai jos sunt, de asemenea, puse la dispoziția utilizatorului / Clientului în momentul colectării datelor sale cu caracter personal pe site-ul Magazinului.
Operatorul datelor cu caracter personal ale Clientului este Furnizorul. Acesta prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor Magazinului în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor din 27 aprilie 2016 („GDPR”).
Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor cu caracter personal sunt: contact@animaland.ro.